När du bara måste

Visst känns det lite läskigt när man ska lämna ut sig inför sina vänner? Jag har precis publicerat mitt företags facebook sida och jag har bjudit in mina vänner att gilla den. 
 
Nu ska jag bara uppdatera min hemsida med mitt första event, göra en inbjudan, inlägg..., ja, det blir fullt upp de närmaste dagarna. Fast det är bara kul när du brinner för något!
 
Annars har det varit en helt vanlig dag. Efter jobbet frossade jag i nötter som tyvärr har blivit en vana den senaste tiden! Sedan blev det en joggintur och en skön stund på utegymmet. 
 
Fördelen med nötter är att de mättar bra, så du slipper göra någon kvällsmat... 
 
Mitt första arrangemang ska jag ha i fina Hudiksvall. Hälsingland är ju som mitt "andrahem". :-)
 
Det känns lite som ett maraton de närmaste dagarna. Ska bli kul, men också nervöst. Ska jag få ihop min publik till mitt första event? 
 
Ibland kan det kännas som om du inte är redo, men du bara måste i alla fall. 
 
Tusen kramar 
Phyllis Andersson
 
 
 
Miss Baby Peaches
2017-09-07 @ 14:12:20
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Jättefin bild!

Svar: Tack! Ibland kan ett foto bli lite magiskt. :-)
ByPhyllis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0