Att skriva igen

Vad skönt det känns att vara tillbaka i skrivandet igen! :-) Jag har varit så upptagen med annat, att jag har lagt det åt sidan ett tag. 
 
Jag har sökt till en fotokurs på Komvux som jag precis såg att jag har kommit in på, men de är inte säkra på om den kommer att bli av. 
 
Det var bara jag och en skata som var på utegymmet häromdagen. För en stund i alla fall...
 
Tills dess så blir det mycket foto med mobilen och ett och annat äventyr med min digitalkamera! :-) Jag hade gärna gått fler kurser hos Marcus Johansson. Jag var på en endagskurs där jag lärde mig allt jag kan idag om att fotografera manuellt med min digitalkamera!
 
Vi var bara två stycken, så det blev privatundervisning! Marcus är en väldigt skön kille också!
 
Min dröm vore att gå kursen som han håller i Paris. 
 
Du kan ta fina foton hemma också! Jag gillar formen på de här träden. 
Ett höstfoto från den svenska förorten. :-)
 
Jag kan verkligen rekommendera hans kurser. Det är en kul present till någon som gillar foto om inte annat. 
 
Änderna är alltid redo för mat. Det gäller att inte lura dem och tro att något är på gång, hihi. 
 
Nu är den fina hösten på väg. Kanske du ska gå en rolig kurs som du ser fram emot?
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
norrbotten emma
2017-09-12 @ 11:10:31
URL: http://nouw.com/lillemmish

vackra foton
ha en bra dag
kram

Svar: Tack! Det ska bli kul att fota på hösten med alla fina färger. :-)
ByPhyllis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0