Månadens aktieköp

Jag ska erkänna att "spara" inte har varit min starka sida den senaste tiden om det inte har varit till resor.... Nu tänkte jag göra en "Nystart" i mitt sparande, så därför har jag börjat köpa aktier!
 
Jag gör bara ett köp i månaden för att bygga upp ett sparande och jag får inspiration av "Toppaktier".
 
Det är perfekt för mig som inte är insatt att få förslag på vad som är ett bra köp just nu. Den här gången köpte jag  av "Fingerprint cards" som också är ett svenskt företag, precis som det andra som jag köpte av förra månaden.
 
 
Här gör jag tummen upp efter en lång klättring.... Resor ger fantastiska minnen som ingen kan ta ifrån dig....
 
Jag hoppas på att få göra tummen upp för mina aktier i framtiden!
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0