Träning ger färdighet

En underbart skön lördag! Det blev sovmorgon och därefter en promenad.
 
Jag har gjort en "Nystart" vad gäller boende. Idag ville jag utforska omgivningarna, men upptäckte att jag måste studera kartan först, haha.
 
Mitt lokalsinne är inte det bästa. Jag hittade i alla fall en jätte fin plats vid Mälaren. Samtidigt som jag njöt, mellan de lätta korta regnskurarna...., så ringde jag några samtal. 
 
Planeringen av min mammas 80-årsdag är i full gång. Jag funderar på att göra en fotobok i present och jag har äntligen börjat abonnera på Lightroom och Photoshop! 
 
Mitt första expriment! Ett foto från ett tidigare inlägg. 
 
 
 
 
Jag ljusade upp den i Lightroom, men jag behöver nog mer träning ser jag! 
 
Det är kul när du hittar något där timmarna går utan att du tänker på det.... 
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0