Vardagen tar över

Tänk egentligen, alla har en vardag, även en kändis. Det kan ju inte vara glamour hela tiden, eller?
 
Jag tänkte på det idag när jag satt i soffan efter jobbet. När jag är själv och ska äta, så ska jag erkänna att jag tittar på tv samtidigt..., idag höll jag på och fastna. Jag stängde av tv:n och istället drog jag på mig joggingskorna.
 
Det var då jag tänkte på det. Det är nästan som om dagarna går in i varandra för de är så lika. 
 
Om du har varit inne på min blogg förut, så kommer du att känna igen både bilder och text. Det är sig ganska likt från dag till dag, precis som min vardag! 
 
Jag tog en promenad på en timme, sedan blev det utegymmet! Det var en underbar kväll! Helt vindstilla och jag hade som vanligt för mycket kläder på mig...
Var ska jag gå när det börjar bli mörkare? Då blir det foton på andra vyer i alla fall. :-)
Jag är så mörkrädd så jag vet inte om det hjälper att det är elljusspår!
 
Plötsligt så händer det. Du möter en särskild person som får dig att le lite extra. Du hittar ett nytt intresse som ger dig en kick eller så kommer du på vad du brinner för och du kan aldrig få nog av att hålla på med det.
 
Livet är underbart!
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0