En augustikväll

Visst får man tänka till när det är ett varannandagsväder om vad du vill göra? Jag har den här veckan kvar på min semester, så då känns det extra viktigt att fundera på hur jag vill lägga upp dagen! 
 
Det blev en joggingrunda på tre gånger tio minuter och jag var glad att jag bara kunde ana min streckning i låret. Efter det så gick jag vidare till "mitt" utegym. Det kändes underbart att ha spenderat två timmar i solen!
 
Jag mötte min mamma vid t-banan och vi gick en sväng till ICA. Sedan ville jag att vi skulle åka någonstans, men jag hejdade mig själv. Jag blir lätt en duracellkanin, men nu valde jag att mysa i soffan ett tag och läsa en bok. Good for me!
 
Lite senare på kvällen så köpte vi en varsin glass och tog en promenad. Mamma ville att jag skulle ta en jacka på mig, snälla..., man blir ju aldrig vuxen för sina föräldrar..., haha. 
 
Det var en lite kylig kväll, så jag är ändå glad att jackan kom med!
 
Lavendel!
Det var ett fantastiskt ljus igår kväll! Jag önskar att jag hade haft min "riktiga" kamera med mig. 
Jag älskar slott, kanske har jag varit en slottsfru i ett tidigare liv, eller en piga, haha. 
Vackert ljus!
 
Vi gick igenom en koloniträdgård. Det var en man som skapade en fin bukett. Vi undrade och hoppades..., att det var hans koloniträdgård, men vi insåg efter ett tag att i så fall så var den ganska stor. Vad gör man? Det var andra där en bit bort, så de borde väl ha sagt till?
 
Vi nöjde oss med att dofta på blommorna. :-)
Min dröm är en rosengång till mitt framtida hus, gärna rosa. Drömma kan man ju alltid göra!
 
Idag är jag uppe i ottan. Ska träffa en personal shopper för "styling". Tänkte på min "Nystart" och att hitta sin stil
 
Det är ju aldrig försent för en "Nystart" vad den än gäller!
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson
 
 
 
 
 
Lillemmish- mode - inspo
2017-08-22 @ 07:57:18
URL: http://nouw.com/lillemmish

wow va vackert de var med lavendel fotot! =)

kramizz

Svar: Tack! Det var ett speciellt ljus den kvällen! Visst är det fantastiskt med lavendel! Kramiz :-)
ByPhyllis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0