Wonder Woman

Jag såg en affisch igår med reklam om filmen "Wonder Woman". Av någon anledning så fastnade namnet i mitt minne och jag vara tvungen att googla på den. 
 
Jag gillar storslagna filmer och ibland är det härligt att få drömma sig bort i en annan värld!
 
 
 
 
Det här är nog mer en familjefilm och jag hittade en annan film som jag ännu hellre vill se, fastän den verkar väldigt sorglig. 
 
Den heter "Brev från Månen", vilken vacker titel!
 
 
 
Jag känner på mig att det är en film där man får ta med sig näsduken....
 
Det var två helt olika filmer, vilken väljer du?
 
Kanske vi alla har en "Wonder Woman" eller "Wonder Man" i oss, det gäller bara att plocka fram henne!
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0