London

London, så fantastiskt! Det är något så enkelt och självklart med London. Jag har svårt att beskriva atmosfären... Du kan köpa de dyraste märkeskläderna eller hitta en spännande secondhand butik och kul saker som du inte hittar i Stockholm eller var du bor. För att inte tala om deras bokhandlare..., där kan jag strosa omkring i timmar!
 
Att gå på teater och insupa atmosfären.
 
Engelsmännen är ju artiga också och det känns roligt att bli kallad "love" och att någon fin engelsman håller upp dörren åt dig. :-)
 
De fina parkerna, marknaderna, konstgallerierna och så mycket mer! Jag gillar tunnelbanan som gör att du hinner se mycket fastän du bara har en weekend på dig. 
 
En kusin kontaktade mig idag och hon ville ha lite tips på vad jag tyckte att de skulle göra. Det var det som väckte min gamla kärlek till Storbritannien. Nu ska jag börja leta efter kul saker att göra, så kanske jag kan ge något tips!
 
Om någon vill dela med sig så gör gärna det! Alla tips är välkomna!
 
Kanske det är dags att resa igen?
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0