Äntligen med gardiner

Vad skönt att mina gardinstänger är på plats! Min familj var och hälsade på i helgen och då fick jag hjälp av min bror som är längre än jag. Jag hade tagit mått och jag skruvade, men min bror fick borra. 
 
Med lite justering så ser det någorlunda rakt ut. Jag kanske får investera i ett vattenpass också, hihi. 
 
Så här såg det ut när jag flyttade in.
Så här rörigt var det under några dagar, hua.
Gardinerna matchade den nya tapetent!
 
Jag hade ont om tid när jag skulle välja tapet, men det blev ju bra i alla fall!
 
Det var första gången som jag har satt upp gardinstänger... Nu är det bara några tavlor som ska upp också, men kanske inte i vardagsrummet... Jag vill inte göra hål i den fina tapeten. 
 
Det börjar kännas hemtrevlig! :-) Det skulle bara behövas en matta också, men jag är osäker på vilken färg den ska ha? Jag tänker mig antingen vinröd eller den ljusgrå färgen som finns i tapeten. Ni som läser får gärna komma med förslag! :-)
 
Just nu är jag i alla fall supernöjd med mina nya gardiner!
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0