Tillbaka till Stockholm

Jag skulle lämna bilen klockan tolv, så det blev en lite stressig morgon. Det är svårt när man är en inbiten tidsoptimist att ändra på sig! Vi kom i alla fall iväg bara en kvart senare än planerat. 
 
Det var en dimmig morgon. 
 
Jag åt min frukost i bilen, tunnbrödet som vi köpte på Stenegård igår. Det smakade lika gott som vanligt! Det tog tid innan dimman lättade, sedan kom solen och de vackra omgivningarna kom till sin rätt!
 
Det var första gången som jag skulle köra hem dit där jag bor idag... Väl framme lämnade vi av all packning och jag körde för att lämna tillbaka bilen. Det är en frihet med bil, så det kändes lite sorgligt. 
 
Jag har mycket som jag funderar på just nu. Mitt kommande event, tatueringen, semestern... Det är lite såhär: Ska jag göra det eller inte? Vissa idéer som jag får blir lätt stora och lite galet, haha. Sådan är jag. :-) Hur kommer du fram till rätt beslut? Hur vet du att du väljer rätt?
 
Tillbaka till Mälaren. Det är fint hemma också!
 
Nu ska jag fortsätta att njuta av min semester, det är något som jag vet i alla fall!
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson
 
 
 
 
 
 
 
 
 
NORRSKEN EMMA
2017-08-16 @ 08:13:00
URL: http://nouw.com/lillemmish

fint med dimma, du har verkligen fångar dimman på fotot! =)

ha en bra dag

Svar: Tack, kul att du tycker det. :-) Ha en bra dag!
ByPhyllis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0