Tillbaka igen

Visst är det underbart när du efter att ha känt dig hängig under en längre tid upptäcker att det har vänt! Den ensidiga längtan efter att bara få sova försvann. Nu ser jag fram emot att få mjukstarta på utegymmet till helgen! 
 
Jag har det lite lugnare på jobbet, så jag hinner lyssna på både musik och annat spännande. Den senaste tiden har jag lyssnat en del på Marie Forleo
 
Hon är otroligt inspirerande! Kanske framförallt om du har tankar på att "starta eget". 
 
Med risk för att bli tjatig, men nu är jag glad över att se de gamla bilderna, fast denna var från igår!
Det är härligt att var på "G" igen!
Några tappra blommor sträcker på sig i höstluften. 
 
Nyligen lyssnade jag på ett avsnitt med Marie Forleo som handlade om:
 
Hur ska du veta om du ska avsluta något eller fortsätta? 
 
Hon menade att du ska fråga dig själv varför? Varför följer jag det här målet? Varför gör jag detta? Det gäller att vara super ärlig mot sig själv och skala av lager efter lager och fråga sig själv "varför"?
 
Tänk också på att när du säger ja till något så säger du samtidigt nej till något annat. Du får fundera på vad du säger nej till?
 
Efter jobbet så fick jag njuta av den härliga promenaden längs vattnet och jag gick ända till "Sparadiset"!
 
Här hade jag bokat en ansiktsbehandling och färgning av bryn och fransar. 
 
Det är skönt att vara i tid så att du hinner sitta ett tag och varva ner efter jobbet...
Det fanns te, vatten och frukt...
...tidningar och avkopplande musik...
 
Min terapeut beklagade att de hade pratat högt i väntrummet, men jag hade inte hört något för jag hade somnat för ett liten stund... 
 
Direkt hem och ner i tvättstugan, så snabbt var det slut på den "glamouren", haha.
 
Jag är så lycklig att vara tillbaka igen! Nu ska jag sätta mig ner och planera för nya spännande saker som händer i livet!
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0