Hektisk dag

Jag fick nästan en "Gröna Lunds" känsla idag, när jag for uppför den ena rulltrappan efter den andra. Först på väg till jobbet och sedan på lunchen då jag flexade för att träffa Alinedesign för att få hjälp med tips om marknadsföring för mitt projekt. 
 
Jag kan verkligen rekommendera dem! Nu vet jag vad jag ska göra de närmaste dagarna, det blir fullt upp! Sedan tillbaka till jobbet. Som tur var, så hade jag en lagom lugn dag.
 
Efter jobbet skulle jag till min naprapat. Eftersom jag hade flexat på lunchen, så ville jag försöka att gå så sent som möjligt. 
 
 
Jag som inte gillar att springa till tunnelbanetåget, men idag kände mig stressad. Jag gick från Odenplan till Sveavägen, långt ner, ända fram till skyskrapan därframme...
 
Behandligen hos min naprapat gjorde otroligt ont! Det blev både smärtsam massage och akupunktur. 
 
Jag var bara hemma och vände. Sedan var jag bjuden till min käre granne på middag. Han hade lite rester kvar sedan inflyttningsfesten i helgen. 
 
Det blev en fin avslutning på min hektiska dag!
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0