Att starta något

Visst kan det vara tråkigt när du känner att något inte blir som du har tänkt och ännu mer när du har berättat om det för din omgivning
 
Det hände mig när jag var tvungen att skjuta fram ett projekt. Jag vill fortfarande göra det, men jag underskattade hur lång tid det skulle ta. 
 
Nu lägger jag på dubbelt så lång tid som beräknat... :-) Själva processen fram till ditt mål ska vara kul och inte bara stress och ångest över om du ska hinna bli klar i tid. 
 
Jag vill njuta på vägen mot mitt mål. 
 
Den senaste tiden har jag känt mig hängig och jag har fått hoppa över träningen. Jag saknar "mitt vanliga liv" (utegymmet, haha) otroligt mycket. Under en period så blev det för lite sömn och för mycket stress. 
 
Nu ser jag fram emot att få ta hand om mig själv och landa och sedan när energin kommer tillbaka så kan jag börja om igen. :-)
 
Gör som Gwyneth Paltrow, ta ett steg i taget. 
 
Vad är ett misslyckande? Det är svårt att svara på. Jag anser att du alltid lär dig något av det som går fel.
 
Kanske är det när du inte lär dig som det blir ett misslyckande? Fast jag tror att om du inte lär dig så kommer du att råka ut för samma sak om och om igen... 
 
En kollega på mitt nuvarande uppdrag sa att hon måste intala sig själv hela tiden att det jobb hon gör nio till fem är för att kunna betala sin hyra. På fritiden skriver hon på sin bok...
 
Nu ska jag ta tid på mig och bygga upp något från grunden och jag vill ha kul på vägen!
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0