Nu eller aldrig

Har du också känt så någon gång att fastän du inte är riktigt klar och det du har gjort inte är perfekt, så kan du inte vänta längre? Du kastar dig in i något fastän du egentligen inte är redo?
 
Ja, så gjorde jag igår, jag skickade in manuset till min bok. Bara så där. Till flera förlag. Det som är lite roligt är att den bara är på knappt trettio sidor, haha.  Fast det är meningen. Det är ett speciellt "koncept" och jag ska även lägga till foton och teckningar. 
 
Det ska bli spännande och se vad jag får för svar! När du gör något liknande så är fördelen att fastän det inte går hela vägen så får du ofta bra tips som kan ta dig vidare. 
 
Det blir mörkt fort så hur mycket du än skyndar dig för att komma ut så kommer du inte undan!
Det var rådjur som gick alldeles framför mig. Tyvärr var jag sen i starten med kameran så de syns knappt. :-)
 
Det blev en skön kvällspromenad igår fast lite sorglig också. Det blev ett definitivt avslut på något som jag inte ville.
 
Ibland kan jag undra hur jag ska orka gå vidare men om du inte kan klura ut hur du ska göra så får det gå av sig själv. Allt annat fortsätter som vanligt runt omkring dig så det är bara att "go with the flow". :-)
 
Häromdagen hade jag en väldigt speciell morgon då jag fick många idéer och jag kände att nu måste jag agera. Mitt manus kom iväg igår och idag ska jag göra verklighet av en annan idé. Det är också något som jag kastar mig in i.
 
Jag ska printa ut ett reklamblad som jag inte riktigt vet var jag ska göra av. De är väldigt kunniga på det stället jag ska gå till så jag hoppas på att få lite tips! 
 
En gammal bekant vy. Den kan behövas bland allt tumult, hihi. 
 
Jag ska till tandläkaren idag för första gången på länge... Jag hoppas vara någorlunda pigg efteråt så att jag klarar av att ta mig till mitt "printerställe". 
 
Idag visste jag inte vad jag skulle skriva om, jag bara väntade på att något skulle komma, ibland får det bli så. :-)
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0