Vitaminer och träning

Efter en lång förkylning, så vill jag försöka äta lite nyttigare. För att boosta mig själv, så tar jag åt mig tipset som jag fick på en bok. 
 
Boosta din hälsa med naturens superfoods (inbunden)
 
Jag har lagt in en länk om du också vill beställa den och även till Tia Jumbes hemsida. 
 
En titel som inspirerade mig också var en bok som handlar om Yoga & Jogga.
 
Jag var och tog min första powerwalk idag efter förkylningen. Jag kanske ska boka ett yogapass i veckan också! :-)
 
Yoga & jogga : den optimala träningskombon (häftad)
 
Nu ska jag proppa i mig vitaminer och komma igång och träna igen.... Jag vill inte bli förkyld mer i sommar!
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0