Små förändringar

Tänk egentligen vad små förändringar kan göra skillnad. Jag har inte känt mig nöjd med min frisyr den senaste tiden, framförallt inte med min lugg.
 
Efter att ha bott tjugofyra år i Skåne tills nyligen, så letar jag efter en frisörsalong i Stockholm som jag trivs med. 
 
Det är härligt att upptäcka Stockholm på nytt och nu blev det Nybrogatan. Wow, här har det verkligen hänt saker! Jag måste ta med mamma hit, som bodde här när hon var ung. Det var ett otroligt folkliv, butiker, caféer, salonger och VITA, dit jag skulle!
 
Jag sökte på frisörer på "that´s up.se och då föll jag för texten "piffa upp din personliga stil" och det är vad jag vill, hitta min personliga stil. 
 
Mai som klippte mig fick fria händer att klippa luggen som hon trodde passade mig bäst. 
 
Glömde ta ett "före foto", men här kommer ett från april i år. 
 
 
Ett jätte trevligt Valborgsfirande - med min gamla frisyr....
 
 
Jag blev jätte nöjd! (Det var jag som ville ha luggen lite längre).... Till nästa gång så funderar jag på att boka en klippning/färgning och inpackning....
 
Tänk vad en sån sak som att klippa luggen kan göra en glad!
 
Tusen kramar 
Phyllis Andersson
 
 
 
 
 
 
Anonym
2017-05-23 @ 07:41:18

Tycker helt klart att du ska ha lugg! Du passar jättebra i det! Kram Y å tjejerna

Svar: Tack! Det känns toppen att ha lugg igen :-)
ByPhyllis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0