Att planera

Jag kom på mig själv igår att jag har tappat både min yoga och min gymträning. Jag glömde bort att jag är en person som måste planera för att det ska bli av. :-)
 
Igår så tittade jag på hur min vecka ser ut och på gruppschemat på mitt gym. Idag ska jag ta en joggingrunda enligt träningsschemat från min naprapat. Jag ska springa förbi mitt närmaste utegym och köra lite armträning och hänga i stegen....
 
Efter mina senaste utfallsstegsövningar så känner jag av en liten sträckning och det vet jag av erfarenhet att då är det bäst att vila!
 
Nu på morgonen så bokade jag in ett yogapass för i morgon. :-) Det ska bli härligt att komma igång igen!
 
Sedan blir det ett till jogging och gympass på onsdag eller fredag. 
 
Då var veckan planerad!
 
 
Det ska vara lite lagom av allt! :-)
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0