Att inte ge upp

Idag blev det ingen träning, inte ens en promenad. Men egentligen så borde jag ha passat på idag, eftersom målaren är klar med mitt vardagsrum imorgon och då blir det mycket att göra! 
 
Jag brukar bara äta lite lätt på kvällarna, ägg, grönsaker och någon frukt blir det för det mesta. Nu har jag kommit igång med träningen och då är det kanske dags att börja tänka på maten också! Mitt problem är att jag ofta fortsätter att småäta resten av kvällen, så jag måste nog börja laga lite mer "riktig" mat även på kvällarna. Eller i alla fall något mättande. 
 
Det är inte alla dagar som blir som man vill!
 
Som med allt annat så är det planering som gäller! Idag hittade jag glass i frysen som var alldeles för god för att sparas.. 
 
Nu ska jag sätta på mig lurarna med musik samtidigt som jag fixar min lunch för imorgon. Då får jag kanske lite pluspoäng av mig själv!
 
Lite foton som gör en glad :-)
 
Min brorsdotter som undrar vad som händer där ute.. (ett äldre foto).
 
Vissa foton ger ett sånt lugn.. Skottland.
 
Hälsingland som är som mitt andra hem.
 
 
Det gäller att inte glömma bort vad man brinner för :-)
 
Ge aldrig upp!
 
Tusen kramar 
Phyllis Andersson
 
 
Anonym
2017-07-16 @ 12:31:51

Åh vad fina bilder. Min favorit är dock på lilla T och M. Sötaste lillgumman ❤️ Som börjar bli så stor...

Svar: Ja, visst är det ett underbart kort! :-)
ByPhyllis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0