Att hänga upp sina tavlor

Jag fick besked om att målaren kommer att behöva en dag till eftersom tapeterna var försenade. En natt till i röran, men det är det värt!
 
Jag kanske ska få hjälp med uppsättning av mina gardinstänger eller i alla fall så kände målaren en kille som kan hjälpa mig. 
 
Idag åkte jag till Hemtex efter jobbet och tog en chans. Utan att ha kollat måtten så köpte jag gardinstänger och gardiner! När jag kom hem så såg jag att det kommer att bli perfekt!
 
 
Jag tror inte att jag föstod hur rörigt det skullle bli. Jag har aldrig målat eller tapetserat tidigare eller hängt upp mina tavlor. 
 
Det är väl dags att hänga upp tavlorna nu. 
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0