Vad göra en lördag?

Jag har nyligen gått upp, det är härligt att sova ut på helgen! Jag har alltid en massa sömn att ta igen... 
 
Imorgon kommer min familj på besök till min lilla lägenhet. Då blir det att flytta matbordet till vardagsrummet och möblera om lite. Jag tycker att det är jätte kul att ha folk på besök och att få bjuda på middag!
 
Min bror ska också supporta mig när jag ska borra för första gången. Jag vill få upp mina gardinstänger... Jag skäms inför er som har läst mina tidigare inlägg, det var länge sedan jag köpte dem och efter det så har jag investerat i en slagborr och en skruvdragare, men mina gardiner ligger fortfarande nerpackade i sina påsar...
 
Vad ska jag hitta på idag? Kan ni också känna så, när era vänner är iväg på semester?
 
Efter frukosten så ska jag iväg till utegymmet! Sedan tar jag en extra lång promenad därifrån och hem. 
 
Min systers hund Nova i farten!
 
Önskar att jag hade kunnat skaffa hund, men det är svårt när du jobbar 9-5...
 
Jag ska jobba med mitt eventprojekt resten av dagen! :-)
 
Det blir också bokning av klippning/färgning och manikyr till slutet av augusti innan jag börjar jobba igen. Då ska jag också boka ett besök till Jacqueline Sundström som är personal shopper på Moods. Det innebär en fortsättning på mitt projekt Nystart http://moodstockholm.se/services/personal-shopper/?lang=en
 
...sedan ska jag planera in något annat som jag har tänkt göra länge, men det blir en överraskning...!
 
Tänk ändå var underbart, en hel dag som ligger framför dig och som du kan fylla med vad du vill!
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0