Tillbaka till verkligheten

Ja, så känns det lite när du är tillbaka på jobbet efter semestern. Verkligheten tar över igen! Visst ska man vila ut på semestern, men bara att byta miljö är viktigt!
 
Fast jag har inte bytt så mycket miljö, haha, förutom några dagar i Hälsingland... Annars har jag spenderat min semester i Stockholm utan så mycket planering. 
 
Jag kom tillbaka från semestern med en tatuering, lite kärlekssorg (som har gjort att jag inte har haft energi att blogga...), ny hårfärg, naglar och med känslan av att jag hade varit borta länge. Jag hade glömt nästan alla mina lösenord!
 
Det blev Riddersvik i helgen med musik och fika. 
Jag tröstar mig med den underbara vägen till jobbet!
Det blommar fortfarande i Koloniträdgårdarna. :-)
 
MIn granne och fina vän, vi hade nog hoppats på att vår relation skulle bli något mer. Nu blev det inte så... Vi pratar om hur vi ska göra. Om vi ska fortsätta att vara vänner?
 
Kan det hindra oss från att träffa någon annan? Kommer det att bli svartsjuka? Kan känslorna växa fram?
 
Jag vet inte om det är klokt, men jag sa "ja" till vänskap i alla fall!
 
Nu tar verkligheten över och det kanske är bra att få andra vardagliga ting att tänka på!
 
Tusen kramar
Phyllis Andersson
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0