Att ta det som det kommer

Jag gillar inte att bestämma för mycket tider som vi ska hålla under semestern. Det är skönt med avslappnade dagar när man säger: Det får bli när det blir. Idag var en sån dag. Det blev en tur på stan, i Hudiksvall. Det var söndag och helt folktomt. Vi skulle ta ut pengar och handla middag. 
 
 
Deep street tattoo, ett kul namn. Jag började tänka på min tatuering som jag ska göra och jag känner mig plötsligt lite nervös...
 
Ett så vackert hus!
Det kanske blir att besöka muséet nästa gång för att lära sig lite mer om Hälsinglands historia! 
Jag gillar folkmusik och folkdräkter. Delsbo folkdräkt tycker jag är vacker. 
Den här butiken kan jag rekommendera! Bara namnet är kul!
Vi åkte till Delsbo kyrka där jag har släktingar som ligger begravda. 
Vi hade med en blomma och jord. Imorgon ska vi handla fler blommor. 
Ett besök hos en kusin som precis har fyllt år, blivit farfar och som håller på och bygger ut sitt hus. Det blir svårt att bräcka...!
 
Det blev en trevlig avslutning på vår oplanerade dag. När vi kom hem såg vi ett avsnitt av "Morden i Midsomer". Det är så mysigt med engelska deckare med de härliga karaktärerna och miljöerna. 
 
Imorgon har vi tider att passa och det blir ingen oplanerad dag, men vad vore livet utan omväxling! :-)
 
Tusen kramar 
Phyllis Andersson
 
 
 
 
NORRSKEN EMMA
2017-08-14 @ 09:00:11
URL: http://nouw.com/lillemmish

fina foton! =)

ha en fin dag

Svar: Tack! Jag inser mina begränsningar när det gäller fotografering. Har sökt till en kurs på Komvux till nästa termin! Önskar dig en fin dag! :-)
ByPhyllis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0