Välkommen till min nya blogg!

Välkommen till min värld och till min blogg! :-) 

Jag är en kvinna född -66 och just nu befinner jag mig i ett läge i livet där mycket handlar om en "Nystart" eller så handlar det om en (positiv) ålderskris, haha. Vet inte riktigt, men bland annat så vill jag skriva om att upptäcka Stockholm på nytt efter att ha bott i Skåne i 24 år. 

Hässelby slott i "april solen"

 
 
Jag älskar slottsmiljöer, det är nått visst med atmosfären...
 
Min blogg kommer också att handla om att finna kärleken och om min letan efter ett sommarställe där jag för första gången ska ge mig på att snickra och måla, men först ska min lägenhet inredas!
 
 
Min garderob ekar tom och jag undrar hur man gör för att hitta sin personliga stil?
 
Träningen ska givetvis få sin plats! Jag har bokat en PT fem gånger för att komma över min oöverstidliga tröskel som det känns just nu.... På första passet blev jag så trött att jag helt glömde att jag skulle ta foton, jag hoppas på bättre tur nästa gång. 
 
Vad mer finns att skriva om....? Jag vill göra allt från att kasta mig in i aktievärlden, experimentera med foto och hitta nya resmål! Det blir allt möjligt som gör livet kul att leva!
 
Jag hoppas kunna inspirera....!
 
Tusen kramar
Phylllis Andersson
 
 

 

 

Blogg.se
2017-04-29 @ 19:56:49
URL: http://blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

Svar: Tack!
ByPhyllis

Anonym
2017-07-16 @ 13:01:25

Jättespännande att få följa ditt livoch dina tankar via bloggen! Vet ju att du i många år skrivit dagbok, det här är ju också ett sätt att göra det 😊 Jag har faktiskt läst igenom då gott som alla inlägg från detta till det 16 juli. Jag började i "fel" ände, bakifrån 😁 Ska bli väldigt roligt att följa dig här! Lycka till med bloggandet! Kram Yvonne

Svar: Tack! Så kul att du vill följa mig! :-)
ByPhyllis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

byphyllis.blogg.se

Mitt smeknamn när jag var liten var Phyllis, därav namnet Byphyllis. Jag är en kvinna född -66 som vill skriva och inspirera med min "Nystart i livet"...

RSS 2.0